Case Study: Πως μπορείς με 100€ να προσπεράσεις τους Ανταγωνιστές σου στα αποτελέσματα των Μηχανών Αναζήτησης, χωρίς διαφήμιση (true Success Story)

2022-08-05

Από: Δημήτρη Θεοδώρου  (Digital360 Owner)

Μην φοβάσαι τον "Γίγαντα"

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι πολλοί Επιχειρηματίες, ειδικά όταν προετοιμάζονται να ξεκινήσουν την προσπάθειά τους θα ακούσουν από πολλούς να τους λένε: "Που πας να τα βάλεις με τα θηρία;" , "Θα σε φάνε ζωντανό" , "Ο Ανταγωνισμός θα σε καταπιεί" και άλλα τέτοια κλισέ, βγαλμένα από την Ελληνική Μυθολογία και όχι μόνο. Δεν σου λένε ψέμματα. Όχι ακριβώς, τουλάχιστον. Απλά σου λένε την μισή αλήθεια, αυτή που φοβίζει.

Θα πρέπει πριν βγεις στην Αγορά, να γνωρίζεις το ανάστημά σου, να μετρήσεις το μπόι σου που λένε, αλλά μην ξεχνάς πως και οι Επιχειρήσεις-Γίγαντες δεν γεννήθηκαν έτσι, ξεκίνησαν όπως εσύ, μικροί. Άρα το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να επιλέξεις τα σωστά βήματα του Σήμερα. Η Συνταγή του Χθες δυστυχώς δεν φέρνει αποτελέσματα στις Ανάγκες του Σήμερα, πόσο μάλλον του Αύριο και αυτό διότι οι συνθήκες συνεχώς αλλάζουν και απαιτούν διαφορετικές ενέργειες.

Με υπολογισμένα και έξυπνα "χτυπήματα" όμως, μπορείς να αναμετρηθείς με τον "Γίγαντα" και ας είναι τα "όπλα" σου πολύ πιο φθηνά από του Ανταγωνισμού. Εξάλλου, ο Δαυίδ με τι νίκησε τον Γολιάθ; Με μια σφεντόνα, που σήμερα δεν θα κόστιζε παρά λίγα ευρώ.

Η "ταπεινή" σφεντόνα με την οποία ο Δαυίδ νίκησε τον Γολιάθ
Η "ταπεινή" σφεντόνα με την οποία ο Δαυίδ νίκησε τον Γολιάθ

Τα Λεφτά δεν εξασφαλίζουν την Επιτυχία

Πολλοί Επιχειρηματίες, λόγω άγνοιας κυρίως, πιστεύουν πως όσο περισσότερα χρήματα διαθέσουν για ένα πολύ ακριβό site/eshop, και γενικότερα την παρουσία τους στο Διαδίκτυο, τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα γι αυτούς. Όχι απαραίτητα.

Μπορείς να ξοδεύεις ολόκληρες περιουσίες σε διαφημίσεις στα Social Media για παράδειγμα και προκοπή να μην βλέπεις. Γιατί; Γιατί πολύ απλά οι διαφημίσεις σου μπορεί να μην απευθύνονται στο κατάλληλο κοινό, το μήνυμά σου να είναι ασαφές, η δουλειά να φαίνεται ερασιτεχνική και πολλοί άλλοι λόγοι.

Αντίστοιχα, μπορεί να έχεις διαθέσει ένα υπέρογκο ποσό (5 ή και 10.000€) για να στήσεις ένα σούπερ, εντυπωσιακό site με γραφικά, εφέ, εντυπωσιακές εικόνες κλπ αλλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης να πηγαίνει άπατο. Γιατί; Γιατί μπορεί να μην έχει γίνει καν ρύθμιση SEO από αυτόν που στο έφτιαξε, ή να έχει γίνει ελλιπής ως κακή ρύθμιση, με αποτέλεσμα οι μηχανές αναζήτησης να στο αγνοούν ή να του "δίνουν" κακή βαθμολογία με αποτέλεσμα να το "θάβουν" στις τελευταίες θέσεις αποτελεσμάτων.

Αντιθέτως, μπορείς με πολύ, πολύ λιγότερα χρήματα να ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ καν ιστοσελίδα και σε σχετικές λέξεις-κλειδιά να εμφανίζεσαι πάνω από τον κύριο Ανταγωνιστή σου. Γίνεται αυτό το πράγμα; Η απάντηση είναι: ΝΑΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ! Διάβασε παρακάτω πως:

Μην "πετάς" τα λεφτά σου σε κινήσεις που δεν αποδίδουν όσο πρέπει
Μην "πετάς" τα λεφτά σου σε κινήσεις που δεν αποδίδουν όσο πρέπει

Διάλεξε τα σωστά "όπλα" στην Μάχη του Ανταγωνισμού

Αν υπάρχει μια συμβουλή που μπορεί να σου δώσει κάποιος Σήμερα είναι να υπάρχεις όπου υπάρχει ποιότητα. Αν κάπου δεν υπάρχει ποιότητα, καλύτερα να μην βρίσκεσαι εκεί (λέγεται σεβασμός του Brand σου).

Τι εννοώ με αυτό; Αν είναι για Επαγγελματική κάρτα να χρησιμοποιείς Post-it με την σφραγίδα του μαγαζιού καλύτερα να μην έχεις. Αν είναι για μαρκίζα να έχεις ένα βαμμένο κόντρα-πλακέ και τη φίρμα σου γραμμένη στο χέρι καλύτερα να μην έχεις και πάει λέγοντας.

Έτσι και στο Ίντερνετ. Αν είναι να βρίσκεσαι κάπου, είτε αυτό είναι Σελίδα στα Κοινωνικά Δίκτυα, είτε η δική σου ιστοσελίδα/eshop, είτε η Προβολή σου σε κάποιον Επαγγελματικό Οδηγό, φρόντισε η παρουσία σου εκεί να προσδίδει Αξία στην Επιχείρησή σου και όχι να την υποβαθμίζει. Σε όσα περισσότερα μέρη βρίσκεσαι που προσθέτουν Αξία στην φίρμα σου, τόσο το καλύτερο λοιπόν.

Να φέρεσαι στην Επιχείρησή σου, έτσι όπως πραγματικά της Αξίζει!
Να φέρεσαι στην Επιχείρησή σου, έτσι όπως πραγματικά της Αξίζει!

Χρησιμοποίησε "έξυπνα μέσα" για να Νικήσεις!

Σκέψου σαν τον Δαυίδ ενάντια στον Γολιάθ: Τι "όπλο" έχω διαθέσιμο για να πολεμήσω; Αν το budget είναι χαμηλό, σκέψου έξυπνα. Στην digital360 προσφέρουμε την καλύτερη επιλογή για τους Επιχειρηματίες που τώρα ξεκινούν ή δυσκολεύονται να διαθέσουν μεγάλα ποσά για ποιοτική Διαφήμιση και Προβολή. Θελήσαμε να φτιάξουμε τον πιο Σύγχρονο Επαγγελματικό Ψηφιακό Οδηγό Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και τα καταφέραμε!

Ο συγκεκριμένος Οδηγός διαθέτει όλες εκείνες τις σύγχρονες παραμέτρους που αναζητά ο απαιτητικός χρήστης του διαδικτύου Σήμερα και τον προσθέσαμε σε μια Ιστοσελίδα υψηλής επισκεψιμότητας που αφορά Πληροφορίες για κάθε Γωνιά της Ελλάδας! Ο Επαγγελματικός Οδηγός TOPIKESAGORES.GR αποτελεί την επίσημη Ψηφιακή Πλατφόρμα Επιχειρήσεων του ΔΗΜΟΙ.GR, δηλαδή δυνητικά όλων των Τοπικών Αγορών της Ελλάδας!

Προσφέρει την απαραίτητη Ευελιξία στην κάθε Επιχείρηση να επιλέξει το καταλληλότερο Πακέτο Προβολής, ανάλογα τις ανάγκες της και την περίοδο λειτουργίας της. Ο Επιχειρηματίας μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στο Basic, Business & Premium Πακέτο Φιλοξενίας με χρονική διάρκεια 3, 6 ή 12 μηνών. Προσφέρεται δωρεάν Ρύθμιση SEO σε όλα τα Πακέτα, ανεξαιρέτως! Τι εξασφαλίζουμε με αυτό; Την καλύτερη δυνατή (οργανική) κατάταξη προβολής της Επιχείρησής σας στις μηχανές αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά: Την πεμπτουσία δηλαδή του σύγχρονου Digital Marketing.

Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά δέκα...

Μεταξύ των πελατών μας βρίσκεται και μία Επιχείρηση εμπορίας και επισκευής ποδηλάτων, που μεταφέρθηκε πρόσφατα από μία γειτονιά της πόλης σε μια άλλη. Ο άνθρωπος δεν μας γνώριζε από πριν, είχε όμως γνώση της ύπαρξής μας από ενημερωτικό φυλλάδιο που είχε μοιραστεί στην πόρτα του, στο παρελθόν.

Μας εμπιστεύτηκε εξ' ολοκλήρου για την ανανεωμένη Εταιρική ταυτότητα της Επιχείρησής του και για την εικόνα του νέου του χώρου. Τροποποιήσαμε το Logo του, φτιάξαμε φυλλάδια, κάρτες, σημαίες, ντύσαμε με αυτοκόλλητα One Way τις βιτρίνες του και αναλάβαμε και την Διαδικτυακή του Προβολή στο TOPIKESAGORES.GR .

Σε πολύ κοντινή απόσταση (2-3 χλμ) βρίσκεται ένα μεγάλο κατάστημα εμπορίας & επισκευής ποδηλάτων με χρόνια παρουσία στην περιοχή, σύγχρονο (και πιθανών πολυδάπανο) eshop, υπαίθριες διαφημίσεις σε Mall κλπ. Σκοπός μας ήταν να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή διαδικτυακή προβολή του πελάτη μας έναντι του κύριου Ανταγωνιστή του.

Για τις δέκα (10) πιο σχετικές "λέξεις-κλειδιά" ο πελάτης μας, από τον πρώτο κιόλας χρόνο Προβολής, απολαμβάνει την παρουσία της Επιχείρησής του στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google και για τις 2 πιο αντιπροσωπευτικές από αυτές (επισκευή ποδηλάτου + όνομα περιοχής & ανταλλακτικά ποδηλάτων + όνομα περιοχής) ο πελάτης μας εμφανίζεται πιο ψηλά από τον κύριο Ανταγωνιστή του! Και όλα αυτά με μόλις... 100€/χρόνο. Όσο δηλαδή μπορεί να πληρώνει κάποιος τον μήνα(!) μόνο για τον πάροχο του server του eshop του...

Γνωρίζουμε τον τρόπο να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή θέση, που αξίζει η διαδικτυακή Προβολή της δικής σας Επιχείρησης Σήμερα!
Γνωρίζουμε τον τρόπο να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή θέση, που αξίζει η διαδικτυακή Προβολή της δικής σας Επιχείρησης Σήμερα!

Το Παρελθόν δεν καθορίζει το Μέλλον

Αν έχει τύχει να ασχοληθείτε ποτέ στο παρελθόν με επενδυτικά προγράμματα, ο ασφαλιστής/επενδυτής σας το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να σας είπε (αν ήταν σωστός επαγγελματίας) είναι ότι ότι οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εξασφαλίζουν τις επόμενες. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν έβαλες 1000 ευρώ πριν έναν χρόνο και τώρα κερδίζεις 200, δεν σημαίνει ότι αν βάλεις και σήμερα 1000 ευρώ ότι του χρόνου θα κερδίζεις και πάλι 200.. Μπορεί να κερδίζεις περισσότερα, μπορεί και λιγότερα, και αυτό γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το ποσοστό κέρδους.

Το ίδιο ισχύει και με το Digital Marketing, πάνω-κάτω. Το σε ποια θέση θα εμφανίζεται η δική σας Προβολή καθορίζεται από πάρα πολλούς παράγοντες, (ή αλλιώς "αλγόριθμος των μηχανών αναζήτησης") που φυσικά δεν τους γνωρίζει κανείς όλους και είναι και μια κατάσταση που συνεχώς αλλάζει. Υπάρχουν γενικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε σωστά και πιστά και από κει και πέρα μας το μόνο που μας εξασφαλίζουν είναι η καλύτερη δυνατή κατάταξη μιας Προβολής με βάση τους κανόνες του Σήμερα. Το ότι μπορεί να έκανες κάποτε μια Προβολή που σου πρόσφερε μια αξιοπρεπή θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων τότε, δεν σημαίνει ότι σου εξασφαλίζει αυτή τη θέση και σήμερα ή και αύριο. Είναι όμως πολύ σημαντικό αυτό που θα κάνεις Σήμερα, να γίνει από ανθρώπους που ξέρουν την δουλειά, χωρίς να σε εκμεταλλευτούν οικονομικά.

Στο τέλος τέλος, το πιο σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε σωστά την κρίση σας για να αποφασίσετε σε ποιους θα εμπιστευτείτε την Προβολή της δικής σας Επιχείρησής στο Διαδίκτυο και με τι κόστος. Τα υπόλοιπα αφήστε τα πάνω μας..

Δύσκολη η εξίσωση της Google, αλλά εμείς ήμασταν πάντα καλοί στα Μαθηματικά.. ;)
Δύσκολη η εξίσωση της Google, αλλά εμείς ήμασταν πάντα καλοί στα Μαθηματικά.. ;)